Naravna kozmetika Meze
Košarica0 €
Košarica je še prazna. 0 €
Odpri košarico Na blagajno
Navigacija
V akciji

Splošni pogoji

Mar 2015

Lastnik spletne trgovine

Naravna kozmetika, Miran Klemenc s.p.
Josipdol 58
2364 Ribnica na Pohorju

Davčna številka: 30481856
Matična številka: 8221235000

Registrski organ: AJPES, Izpostava Maribor
Zaporedna številka vpisa: 316-07-02472-2018/2

POSTOPEK NAKUPA

Nakup lahko opravite preko spleta z ali brez registracije 24/7.

Želen produkt dodajte v košarico in sledite korakom do blagajne, kjer vpišete potrebne podatke in izberite način plačila. V kolikor želite produkt odstraniti iz košarice, le to naredite z gumbom odstrani.

Če se odločite za registracijo (z e-mail naslovom ali preko Facebook prijave) lahko nakupi potekajo hitreje in omogočene vam bodo dodatne funkcionalnosti (vplogled v pretekle nakupe, komentiranje izdelkov, možni popusti...).

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca.

Statusi naročila

1: Naročilo oddano
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po e-pošti s povzetkom naročila.

2: Naročilo potrjeno
Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po e-pošti o stanju naročila oz. predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih produktov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3: Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku paket pripravi, odpošlje in o tem po e-pošti obvesti kupca. Kupec lahko v primeru zakasnitev pri dostavi produktov kontaktira prodajalca preko sistema ali po e-pošti. Pri tem mora obvezno sporočiti številko naročila.

Koraki nakupa

Korak: #1 Košarica

V košarici so produkti, ki ste jih dodali. Pri posameznem artiklu so izpisane cene, količine in druge izbrane možnosti. Skupni izračun izpiše končno ceno naročenih produktov in strošek dostave. Produkte lahko odstranite iz košarice ali dodate nove.

Korak: #2 Blagajna

Drugi korak je blagajna, kjer vnesete svoje podatke za račun, dostavo in način plačila. Še zmeraj se lahko vrnete na prvi korak ali odstranite produkt (produkte) iz košarice oz. dodate nove produkte.

Povzetek nakupa je na spodnjem delu zaslona, kjer so izpisani vsi produkti, ki jih boste naročili. Ob produktih je izpisana izbrana količina, izbrane barve, velikosti in drugi parametri.

Korak #3 Zaključek naročila

Vsi vneseni podatki se pošljejo v pregled uredniku spletne trgovine. Na vaš e-naslov boste prejeli obvestilo o nakupu s povzetkom celotnega naročila in s priloženo pogodbo o odstopu.

Z vami bomo komunicirali preko spletne trgovine, e-pošte ali telefona. Kopija pogodbe se pošlje tudi lastniku spletne trgovine in se shrani za namene izvedbe in arhiviranja naročila tako dolgo, kot je potrebno za obdelavo naročila in zakonskih predpisov.

Kupec prejme na e-mail sporočilo o naročenih izdelkih. Naročilo lahko prekliče, vse dokler se naročilo ne odda v obdelavo. V kolikor naročila ne prekliče, se smatra, da se uporabnik strinja s pogoji uporabe in nakupom. 

Povzetek oddanega naročila je kupcu dostopen tudi preko spleta (registrirani uporabniki do izpisa dostopajo preko Mojega profila), ostali pa s povezavo, ki je bila poslana na vnesen e-mail naslov (izpis naročila za neregistrirane uporabnike je viden samo 14 dni od oddaje naročila in je dostopen samo z geslom, ki je tudi bil poslan v e-mailu).

Kako spremenim že oddano naročilo?

Če naročilo še niste oddali, potem to uredite v košarici (odstranite produkt iz košarice, dodate novega, itd.).

Če ste naročilo že oddali in ga še nismo začeli izvajati, je najlažje da celotno naročilo čimprej prekličete (povezavo do preklica naročila najdete v e-mailu) in oddate novega. V nasprotnem primeru nas kontaktiraje in vam bomo pomagali.

Dostava naročenega blaga

Dostava: 
Blago bo odposlano v najkrajšem možnem času. Predviden rok dostave je tri dni od oddaje naročila in velja za naročila oddana do 12. ure delovnega dne. Skupni dobavni rok naročila je enak najdaljšemu dobavnemu roku izdelka v vašem naročilu, ali po dogovoru. Na dan, ko vam bomo paket poslali, boste prejeli obvestilo o odpremi na vaš e-mail naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.

Prednaročila:
V primerih prednaročil, vam izdelke dostavimo takoj po prejemu blaga in plačanem predračunu.

Stroški pošiljanja:

Stroški dostave in plačila za naročila v vrednosti nad 65 € so brezplačni. V nasprotnem primeru znaša strošek dostavek: 1,5 € (plačilo po predračunu) ali 3,5 € (plačilo po povzetju).

Če izdelek potrebujete nujno do določenega datuma, vam svetujemo, da naročilo oddate dovolj zgodaj, v opombe pa dopišete, da gre za nujno dostavo, saj vas tako ob morebitnih zapletih lahko takoj kontaktiramo.

Možnosti plačila

Preko vseh spletnih bank

Pri izbiri plačila izberete spletno banko, na položnici boste prejeli vse podatke za izvedbo plačila. Naročilo bomo odposlali po prejemu plačila na naš IBAN (TRR). Če želite naročeno blago prejeti hitreje, vam svetujemo, da plačilo izvedete takoj po oddaji naročila. Položnico lahko plačate preko Bank@Net, Klika in drugih spletnih bank ali pa plačate položnico pri okencu na poštah in bankah.

Oblikovanje cen

Cene izdelkov in poštnine so v evrih (€). DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

Vse cene in ostale ugodnosti veljajo na dan oddaje naročila.

Preklic naročila

Po oddaji naročila, lahko naročilo enostavno prekličete, dokler še ni bilo sprejeto (obdelano). To storite na tem naslovu: Spremljanje naročila. Podatke za preklic najdete v poslanem e-mail sporočilu ob oddaji naročila.

Odstop od pogodbe

Kupci ki z naročenimi izdelki niso zadovoljni lahko blago na svoje stroške v zakonskem določenem roku vrnejo, rok vračila blaga predstavlja 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi posest nad blagom. Ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Ponudnik bo kupcu povrnil celoten znesek nakupa, potrošnik v primeru odstopa pogodbe krije stroške vračila blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Vračilo upoštevamo le v primeru, da je vrnjeno blago v originalni nepoškodovani embalaži skupaj s vso priloženo dokumentacijo. Razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračila vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju, v roku za odstop od pogodbe, se šteje za odstop od pogodbe.

Kupec vrne produkte na svoje stroške na naslov:

Naravna kozmetika, Miran Klemenc s.p.
Josipdol 58
2364 Ribnica na Pohorju
Kupnino za vrnjene izdelke vam najkasneje v 14ih dneh povrnemo na vaš transakcijski račun ali po dogovoru štejemo kot dobropis pri naslednjem nakupu. Za odstop od pogodbe je potrebno izpolniti obrazec

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena zakona ZVPot. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Reševanje potrošniških sporov

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS.

Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj

Reklamacija

V primeru, da je med dostavo prišlo do poškodbe blaga, se obrnite na dostavno službo, ki  vam je blago dostavila. Prejeto blago pozorno preglejte ob prisotnosti dostavljalca. Reklamacijo blaga lahko uveljavi le kupec izdelka, ki je naveden na original računu. Garancija preneha veljati v naslednjih primerih: 
- pri okvarah, nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe  ali  okvar v primeru višje sile,
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, npr. predelave na izdelku - pri uporabi drugih elementov, ki ne sodijo zraven, 
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja,
- če je stranka že odprla varnostni pečat ali odpakirala iz originalne embalaže.

Izjava o zasebnosti

Lastnik trgovine se zavezuje, da bo zaščitil vašo zasebnost. Vaše podatke potrebujemo, da zagotovimo nemoten proces izvedbe vašega naročila.

ZAKAJ BOMO UPORABILI VAŠE PODATKE?

Ko naročate blago nam morate posredovati osebne podatke kot so: ime priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces izvedbe naročila in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah pri naročilu.

ALI BODO PODATKI POSREDOVANI TRETJIM OSEBAM?

Vaši podatki v ostanejo pri lastniku spletne trgovine. Ne bomo jih posredovali, prodajali ali zamenjali z nobeno drugo ustanovo, podjetjem ali fizično osebo. Izjema so seveda podjetja ki so del procesa oddanega naročila (podjetje za dostavo paketov, dobavitelj (v primeru, da se h kupcu paket pošlje direktno iz skladišča dobavitelja) ali v primeru sodnih nalogov.

Obvezujemo se, da bodo podatki v celoti ostali v lasti lastnika spletne trgovine. Obenem se obvezujemo, da jih ne bomo posredovali, prodajali ali zamenjali z nobeno drugo ustanovo, podjetjem ali fizično osebo.

Naše spletne strani vključujejo tudi povezave do drugih spletnih strani, ki niso v naši lasti ali kakršnikoli povezavi z nami. Zato lastnik trgovine v nobenem primeru ne more biti odgovoren za dostop do takšnih spletnih strani in za zaščito podatkov na takšnih spletnih straneh.

Z uporabo spletnih strani in trgovine se obenem strinjate s pogoji uporabe.

V primeru spremenjenih pogojev in pravil, bomo sproti obveščali na teh straneh.

Zaključek

Prizadevamo si, da bi bile vse informacije, opisi, slike in predvsem cene, natančne. Pridržujemo si pravico do napak in ne prevzemamo odgovornosti, ki bi lahko nastale zaradi tega. V primeru, da bi oddali naročilo, ki bi vsebovalo morebitno napako iz naše strani, vas bomo poklicali ali kontaktirali preko elektronske pošte.

Lastnik spletne trgovine se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v nasprotnem primeru je za spore pristojno sodišče v Mariboru.

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev in statistiki. Z uporabo spletnega mesta se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.   V redu